امير حسينامير حسين، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

پسر خوشكل و مو طلايي من

احساس پدر و مادر شدن

1390/11/4 18:20
نویسنده : بابا هادي
331 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امیر حسین عزیزم

حدود ١٢ روز از تولدت میگذره .من و مامانت تو

حس و حال اولیه تولدت هستیم .....

 

همیشه فکر میکردم پدر شدن کاری آسون و راحتیه ولی اصلا اینجوری نیست.هزار بار شکر خدا کردم که فرزندی سالم بهم بده . قبل تولدت نماز شکر بجا اوردم که خدا این فرصت رو بهم داده که پدر شدن رو تجربه کنم .همیشه به پدر مادرم احترام میذاشتم و میذارم ولی هیچ وقت نتونستم درکشون کنم که چرا این قدر نسبت به تربیت ما حساس بودن الان دارم میفهمم الان که خودم پدر شدم .حالا رنجها و سختی هایی که مادرم تو اون روزها و شبها کشیده و بیداریهایی که فقط به خاطره یه گریه تحمل میکردند چقدر صبور و استوار بودند خدا حفظشان کنه .حالا من و مادرت داریم اون روزهارو تجربه میکنیم .با یه گریه تو نیمه های شب مادرت بلند میشه تورو تو بغلش میگیره بهت شیر میده .تو آروم میخوابی. ولی مامانت همیشه بیداره نکنه دوباره گرسنه باشی .خدا میدونه والدین ما چقدر سختی کشیدن خون جگر خوردن تا ما بزرگ بشیم .(ربنا الغفرلی و لوالدی وللمومنین یوم یقوم الحساب)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)