امير حسينامير حسين، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

پسر خوشكل و مو طلايي من

زيباترين آرزوها براي پسر عزيزم

1391/2/14 11:41
نویسنده : بابا هادي
302 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به پسر عزيزم .اميدوارم هميشه شاد و پيروز و شكرگزار نعمتهاي بي پايان پروردگار باشي.

در طول دوران زندگي ام هميشه آرزوهايي در ذهنم پروراندم و البته دست يافتن همه آنها محال و نا ممكن بود.حالا تو ميتواني به من قوت قلبي بدهي كه پيروزي و موفقيتت بزرگترين آرزوي من و مادرت بود و هست.

ارزو دارم ،مدارج بالاي علمي را در حد توانت و نيازت كسب كني .

آرزو دارم ، مهارت چندزبانه بودن را در جواني بياموزي .

آرزو دارم ، نواختن موسيقي و آواز اصيل سنتي را بياموزي

آرزو دارم ،به ورزش كه با عث سلامت جسم و روحت خواهد بود علاقه نشان بدهي

آرزو دارم، هيچ وقت به مردم اجتماع به تمسخر نگاه نكني

آرزوهايم زياد است ولي يك آرزو و در خواست مهم دارم ...

هيچ وقت آرزوهايت را دست نيافتني  نبيني و سهل انگاري در رسيدنشان نداشته باشي كه حسرت خوردن ، افكارت را تباه ميكند. 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)