امير حسينامير حسين، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

پسر خوشكل و مو طلايي من

خدا مارو خیلی دوست داره

1390/10/30 23:54
نویسنده : بابا هادي
227 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

سلام.تمام عمر به این فکر کردم چرا خدا منو آفریده و فرصتی برای زندگی در اختیارم گذاشته که بهترین بهره رو از زندگیم ببرم .زندگیم از زمانی شروع شده که پیمان وفاداری رو با مامانت بستم و بهش قول دادم که تکیه گاه محکمی برای تحقق آرزوهایش باشم و تا میتوانم خوشبختش کنم.و حالا مامانت این احساس نسبی رو با من تجربه میکنه و من خوشحالم و به خودم میبالم ....


 


 

در مقابل مهربانیش ، صبوریش ، تمامی حرفهای زیباش تنها قلب عاشقم میتونه تعادل ترازوی زندگیمون رو حفظ کنه.خیلی از اعتقاداتم رو که برایم در حد شبهه بود الان تبدیل به ایمان  شده و این در کنار عزیز ترین انسان زندگیم صورت گرفت.و جمله زیبا همیشه زمزمه کلامشه که میگه خدا خیلی مارو دوست داره .این جمله خیلی معنی برام داره که یکی اومده تو زندگیم از خدا میخاد توجه اش رو بیشتر کنه که مارو دوست داشته اجازه داده همدیگر رو دوست داشته باشیم .

 niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)