امير حسينامير حسين، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

پسر خوشكل و مو طلايي من

چشن تولد 2 سالگی

1391/11/13 14:50
نویسنده : بابا هادي
852 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم .خوشحالم بازم دارم برات می نویسم

دیشب « شب به یاد ماندنی ای برای من و مادرت بود .یه چشن با شکوه با حضور تمام خانواده من و مامانت فقط جای دایی مهدی و زنداییت خالی بود.

یه کیک تولد به شمایل ماهی سفارش دادیم خیلی زیبا بود.

 

 

 

 

 


 

همه مهمانها که تشریف فرما شدن یه کلیپی از تولد سال قبل تهیه کردم که حدود یک ربع همه رو مشغول کرد.شام که صرف شد کیک تولد منتظر این بود که پسر خوشکلم شمع 2 سالگیش رو فوت کنه و ارزوی عمر دراز و با عذت رو از خدا بخواد.البته 3 بار شمع رو فوت کردی این هم از بازیگوشیت بود.خیلی خوش گذشت گرفتن چند تا عکس که البته با هزار بدبختی لذت چشن مون رو بیشتر میکرد. (تو مگه میذاشتی با دوربین عکس بگیرم تا تنظیم میکردم که عکس بندازم تورو روبروم میدیدم که میخواستی دوربین رو ازم بگیری) با هزار زحمت چند تا عکس گرفتم.خلاصه  خوردن میوه و پشت بندش هم کیک و همراه با کمی رقص و آواز چشن 2 سالگیت به این شکل تموم شد.

 

منتظر عکسهای زیبای چشن تولد امیر حسین باشید

 

امیدوارم تمام روزهای زندگیت زیبا و پر از خاطره باشه.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

shayanjooni
12 بهمن 92 10:59
happy birthday